להדליק את האור במוח

מי מאיתנו לא מצא את עצמו בסיטואציה בחיים שבו חש מבולבל, שאינו ערני לקלוט את המידע, מתקשה לחשוב בבהירות וכדומה? מצבי מתח גורמים לנו לאבד את היכולת להיות ערניים ולחשוב בבהירות. כולנו רוצים להיות ערניים לחשוב בבהירות, לקלוט את כל המידע המגיע ולהיות ולהגיב באופן הטוב ביותר.

אחד התרגילים מתוך תרגילי מוח העוזר בבהירות מחשבתית וערנות הוא כפתורי מוח, באחד מבתי הספר שעבדתי וטיפלתי במספר ילדים הילדים היו אומרים למנהלת "היא מדליקה לנו את הכפתורים של המוח" ואכן זה כך התרגיל עוזר להעיר את המוח וליצור בהירות.

 

תרגיל להגברת החשיבה הבהירה והעירנות

הניחו יד אחת על עצם הבריח והניעו את היד כלפי מטה מעט עד לשקעים הראשונים מתחת לעצם הבריח הנמצאים משני צידי קו אמצע הגוף, את היד השנייה הניחו על הטבור והיא זו שמושכת את תשומת הלב למרכז הכובד והאיזון הראשוני ששל הגוף. עסו את שתי הנקודות מתחת לעצם הבריח במשך 30 שניות תוך הזזת העיניים ימינה ושמאלה. החליפו ידיים ובצעו את הפעולה שוב.

 

נקודות העיסוי מפעילות את נקודות הראייה במוח, תקשורת בין שני צידי המוח, מספקות דם עם חמצן טרי למוח ועובדות על אנרגיית הצ'י (החיים) לפי הרפואה הסינית.

 

מומלץ גם לתלמידים לפני בחינות לבצע את התרגיל ולכל מי שרוצה להרגיש עירני וליצור בהירות במוח.

 

התמונה לקוחה מהספר קשרים וכישורים. כל הזכויות שמורות להוצאה לאור ענבר "מילים בתנועה"

 

יש לכם שאלה? רוצים עוד מידע? צרו עימי קשר עכשיו לשיחת ייעוץ ללא כל התחייבות – 054-4652225

מאמרים נוספים בנושא זה:

בריאות
Yael sher

שחרור מאמונות מגבילות

רבים מאיתנו אוחזים בדעות, אמונות, דפוסים והרגלים עליהם חונכנו או שראינו בסביבתנו והטמענו בתוכנו. הסיבות מדוע אנו אוחזים בכל אלו הן שונות מאדם לאדם. חלק

קרא עוד »